قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت دلار ادامه‌دار است؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سکه امامی از رشد قیمت در بازار طلا جا ماند پلمب یک کارخانه ماکارونی در تهران (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی به دغدغه اخیر طلافروشان بیش از ۸ هزار بنگاه املاک در مشهد به کد کیوآر تجهیز شدند بیش از ۲ میلیون پروژه نهضت ملی مسکن چشم انتظار مشارکت‌های مردمی نفت سنگین ایران گران‌تر شد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۶۰۰ تن ریواس از این شهرستان خراسان رضوی برداشت شد شرکت دخانیات ایران به دلیل فروش توتون فاسد ۱۶۰ میلیارد تومان جریمه شد چرا یارانه امروز واریز نشد؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بلوار توس مشهد و فایل‌های اجاره قیمت مناسب (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ثبت‌نام برای فروش ۳ خودروی سایپا به تعویق افتاد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سرمایه‌گذاری برای نصب پنل‌های خورشیدی در خراسان‌رضوی به‌صرفه است؟ قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای (۲۵ اردیبهشت) | دلار کاهشی شد احیای کم‌جانِ بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سامانه سوت‌زنی وزارت اقتصاد رونمایی شد + لینک

  • کد خبر: ۸۸۷۸۰
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
  • ۱
سامانه سوت‌زنی وزارت اقتصاد رونمایی شد + لینک
طبق اعلام وزیر امور اقتصاد و دارایی، بانک‌ها باید از امروز یک نسخه از قرارداد تسهیلات بانکی را در اختیار تولیدکنندگان، فعال اقتصادی و اشخاص حقیقی قرار دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان خاندوزی اظهار کرد: از امروز یک نسخه از قرارداد تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان، فعال اقتصادی و اشخاص حقیقی قرار می‌گیرد.
در صورت تخلف به بازرسی آن بانک گزارش دهید. همچنین سامانه سوت زنی وزارت اقتصاد به نشانی bazresi.mefa.ir فعال است.

سامانه سوت‌زنی وزارت اقتصاد رونمایی شد + لینک

وی افزود: یکی از مسائل پرتکرار و نارضایتی‌های فراوانی که این سال‌ها از سوی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و حتی خانوارها که با سیستم بانکی سر و کار دارند این بود که یک نسخه از قرارداد تسهیلات در اختیار نداشته و به آن دسترسی ندارند و نمی‌دانند که نرخ سود و جرایم دیرکرد آنها چگونه محاسبه می‌شود.
طبق اعلام وزارت اقتصاد، خاندوزی ادامه داد: وضعیت وثایق و تضامین به چه ترتیبی است. استمهال وام ‌چه شرایطی دارد و مجموعه ای از سوالات و نگرانی‌هایی که داشتند، مطرح می‌شود.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی در این زمینه مصوباتی داشتند اما به دلیل ضعف نظارتی بانک مرکزی به طور کامل اجرا نمی‌شود،‌ گفت: صادقانه بگویم بسیار ضعیف اجرا می شد و در جلسه‌ای که با مدیران عامل بانک‌های دولتی داشتیم تعهدی جدی گرفته شد که حداقل در زیرمجموعه وزارت اقتصاد که وزیر به عنوان رئیس مجمع عمومی بانک‌ها مسئولیت در قبال بانک‌ها و مردم دارد از امروز هر مراجعه‌کننده از گیرندگان تسهیلات، درخواست یک نسخه از قرارداد را داشته باشد، بانک‌ها موظف هستند که ارائه دهند تا شفاف شود و اگر اجحافی می‌شود در مراجع قانونی قابل پیگرد باشد.

وی تاکید کرد: به‌زودی به سمت الکترونیکی شدن قرارداد تسهیلات می‌رویم که امکان نظارت آنلاین آن وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
الان میگن فقط امضا کن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->